piątek, 4 stycznia 2013

Rozdział piąty - It is never too late to mend

- Cześć Zayn ..
- Cześć - powiedział obojętnie nie spuszczając wzroku z telewizora
- Stało się coś ? Jesteś jakiś niedostępny . - zapytałam się go , wiedziałam o co chodzi ale chciałam usłyszeć od niego co o tym myśli
- Nic,a co miało się stać ?-powiedział z ironią
- Słuchaj jeżeli chodzi o tą gazetę to...-nie dokończyłam bo mi przerwał
- Wiesz co? to jest twoje życie więc rób co chcesz!
N-To może my was zostawimy ..- Niall popatrzył dwuznacznie na chłopców i zaraz znikli za schodami
- Ale Zayn nie traktuj mnie tak !
- Jak? przecież jestem normalny !
- Nie traktuj mnie tak szorstko- powiedziałam ze spuszczoną głową
- Chcesz znać moje zdanie ?!!
- Tak - powiedziałam cicho
Wstał z kanapy i stanął przede mną
- Po prostu wykańcza mnie fakt że on z tobą mieszka,może codziennie robić ci śniadanie,rozmawiać z tobą, dotykać cię ,wykańcza mnie nawet to ze na ciebie patrzy !
Nastała chwila ciszy , nie wiedziałam co powiedzieć , usiadł koło mnie i cicho powiedział
- Aria ja czuję ze się w tobie zakochałem i to na zabój nie mogę przestać myśleć o tobie .
- Ale Zayn ...
Złapał moje dłonie i popatrzył mi prosto w oczy
- Możemy być razem, twój brat mi nie przeszkadza Nathana też jestem w stanie zaakceptować i resztę chłopaków również.
- Ale Zayn ja ... - powiedziałam ze łzami w oczach
- Ja .. nie wiem czy coś do ciebie czuje, naprawdę .. przepraszam - wyrwałam mu się i wybiegłam szybko z domu chłopaków
Biegłam prosto przed siebie, a gorące łzy ciekły mi po policzkach, nie wiedziałam gdzie mam iść do głowy przyszło mi tylko jedno miejsce.
Parę godzin później z perspektywy Toma
T- Gdzie ona jest ?! jest już grubo po 21 a jej nadal nie ma w domu,martwię się strasznie o nią nie tylko ja Nathan również , mama już dzwoniła pytała się czy Aria jest już w domu czy zjadła już
kolacje , mama jest na nocnej zmianie w szpitalu jest pielęgniarką , powiedziałem że tak,wiedziałem ze jak powiem ze nie mam pojęcia gdzie ona jest to zaraz zwolni się z pracy i przybędzie prędko
by szukać swojej małej córeczki , postanowiłem że poszukamy jej z chłopakami samodzielnie .Jadę teraz z Nathanem do domu tych dupków z One Direction by sprawdzić czy tam jej nie ma. Dotarliśmy na miejsce przed wejściem do domu powiedziałem Nathanowi ze lepiej będzie żeby się nie odzywał, był tak zmartwiony że zgodził sie od razu. Zapukaliśmy do drzwi . Otworzył nam ten lokowaty .
H- Czego chcecie ?
T- Cześć jest u was Aria ?
H- To jeszcze nie wróciła do domu ?!
T- No nie,nie ma jej od dłuższej chwili,nie odbiera telefonu .
Harremu automatycznie opadła nienawiść do chłopaków wpuścił ich od razu.
Weszliśmy do salonu siedzieli tam ci wszyscy oprócz tego całego Zayna .
Lo-Co oni tu robią ?!!
H- Spokojnie Lou, oni szukają Ari nie wróciła do domu ..
Ni-Co !?!! Trzeba jej szukać !
T-A gdzie jest ten cały Zayn, może on będzie coś wiedział .
Li- Odkąd Aria wybiegła z naszego domu zamknął się w swoim pokoju i z nikim nie rozmawia , pokłócili się ...
H- Zaraz go zawołam
Po chwili zza schodów wyłonił się wysoki brunet
Z- Co jest ?!
T- Aria zniknęła nie wiemy gdzie jest,nie odbiera telefonu
Z- Co ?!! trzeba ją szybko znaleźć a co jeśli coś jej się stało ?!!
T- A więc dobrze odłóżmy teraz kłótnie na bok , wszystkim nam zależy na Arii podzielmy się na grupy, ja i Nathan , i reszta naszego zespołu , Niall i Liam , i Louis, Harry ,Zayn mogą być takie grupy ?
Z- Ja chcę szukać sam - powiedział cicho
T- No dobrze , ja i Nathan i nasz zespół poszukamy na zachodzie i w północnej części Londynu tylko Max zostanie w domu na wypadek gdyby wróciła , Niall i Liam podzwonią do jej znajomych Harry i
Louis w południowej części Londynu , a Zayn we wschodniej dobrze ?
H- Dobra zabieramy się do roboty !
Każdy wsiadł w swoje samochody i zabrał się za szukanie
Z perspektywy Zayna
Szukałem już wszędzie ! Nigdzie jej nie ma , usiadłem na schodku jednego pubu w którym szukałem. Twarz schowałem z dłonie i siedziałem chyba przez 10 min intensywnie myśląc gdzie może być Aria. Nagle mnie olśniło.
Wiem ! wiem gdzie ona jest. Boże jaki ja byłem głupi że od razu nie pomyślałem o tym, most !! tak tak musi tam być ! Wsiadłem szybko w samochód i jadąc jak szalony zmierzałem w stronę mostu .
Z perspektywy Arii
Ehh , co ja teraz zrobię nie mam pojęcia co do nich czuje siedzę oparta o most , skulona,płacząca i intensywnie myślę co mam teraz robić . Siedzę tu gdzie go poznałam . Cała drżę , jest już dosyć
zimno , nie wiem nawet która godzina komórka mi się rozładowała , nagle usłyszałam że ktoś idzie .
Z- Hallo ktoś tu jest ?
Próbowałam się schować wiedziałam ze to on,Zayn lecz jednak mnie zauważył . Podbiegł do mnie i mocno przytulił. Czułam jego ciepły oddech, otulający moją szyję. Nasze usta złączyły się w lekkim i delikatnym pocałunku . Po chwili oderwaliśmy się od siebie przypominając sobie o kończącym się tlenie. Wzięłam głęboki wdech. Poczułam woń jego mocnych perfum. Było to przyjemne ale nie mogłam tego robić,nie mogłam do puki nie byłam pewna moich uczuć.
Z- Coś się stało ?
- Zayn ja nie mogę ..- nie dokończyłam bo przyłożył mi palec do ust
- Szzzz nic już nie mów , Aria dam ci czas ile będziesz chciała będę na ciebie czekał puki będziesz gotowa.
- Dziękuję ..
- A teraz chodź bo twój brat i reszta twoich przyjaciół się o ciebie nie pokoi .
Zayn zadzwonił do reszty że mnie znalazł i żeby wszyscy przyjechali do mnie do domu .
Po chwili byliśmy już pod posesją , mulat wszedł ze mną do środka. Nim przekroczyłam krok przez drzwi z salonu wyleciała zapłakana Meg.
M- Boże Aria tak się bałam ze coś ci się stało ! Dlaczego nie zdzwoniłaś przecież wiesz ze jak masz jakiś problem to masz od razu do mnie dzwonić
- Tak wiem wiem i przepraszam ale co ty tu robisz ?
M- Niall do mnie zadzwonił
Kiedy wyrwałam się z objęć przyjaciółki, zobaczyłam że w salonie jest niemalże każdy,chłopcy z One Direction z The Wanted,Meg,Robert.
Tom podszedł do mnie i mocno mnie przytulił
T- Nie rób mi tak więcej tak bardzo się bałem, bałem się ze coś  mogło się stać mojej małej siostrzyczce .
- Przepraszam - zwróciłam się tymi słowami do wszystkich
- I dziękuję .. - powiedziałam ze łzami w oczach
Po 20 min każdy już był w swoich domach , ja siedziałam już w piżamie na swoim łózko czytając książkę , kiedy do pokoju wszedł Nathan i usiadł koło mnie
Na- Aria wszystko w porządku , dlaczego uciekłaś ?
- Ja nie uciekłam po prostu musiałam przemyśleć parę spraw ..
- Rozumiem , słuchaj bardzo się o ciebie martwiłem .. - objął moja dłoń i przybliżył się na niebezpieczną odległość po chwili lekko musnął moje wargi.
Kiedy oderwaliśmy się od siebie byłam zdezorientowana
- Aria kocham cię i zawsze cie kochałem nawet kiedy byłem w trasie nie było by dnia,minuty nawet sekundy kiedy bym o tobie nie myślał, wiem ze cie zraniłem , te wszystkie dziewczyny nic dla mnie
nie znaczyły , tylko ty się dla mnie liczysz , nikt inny .
- Ale Nathan jaa ... nie wiem czy nadal coś do ciebie czuje ..
- Spokojnie, ja będę czekał, będę czekał z nadzieją ze kiedyś mi wybaczysz i pokochasz mnie znów tak jak w tedy przed trasą - po wypowiedzeniu tych słów wyszedł z pokoju
A ja siedziałam na łózko i nawet nie wiedziałam co mam o tym wszystkich myśleć , zgasiłam światło położyłam się spać i do połowy ciała okryłam się ciepłą kołdrą .Dopiero w tedy dotarło do mnie
że źle zrobiłam,całowałam się z nimi obojga , dałam im nadzieje że może będziemy kiedyś razem zraniłam ich .

Jak będzie przynajmniej 9 komentarzy to dodaje nowy rozdział :**
zapraszam na mojego tt    https://twitter.com/TwoWarriorsXx

10 komentarzy:

  1. Jestem pierwszą komentującą! Fajne. Musze przyznać, że nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. aw aw aw boskie czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper.!:D
    Ale ja wolę,żeby była z Zayn'em..xD
    Będą tworzyć fajniejszą parę.:)
    Czekam na nn i pozdrawiam.:*
    Caroo

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNIE !Na moim blogu właśnie znalazł się pierwszy rozdział :)
    Fajnie gdybyś weszła i oceniła ! :) www.iisophiie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdział naprawdę fajny, tylko przez to, że mam ciasny mózg, to czasem trudno mi się połapać kto mówi xD

    OdpowiedzUsuń
  6. O-M-G ! Ona z nimi dwoma... Z Zayn'em spoooko, z Nathanem "ffffuuuuuuu". Nie lubie TW. Takie moje zdanie. Sorrki. No hate. Czekam na next ;)x ~Moni :3x

    OdpowiedzUsuń
  7. noo prosze ale sie porobiło. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział. ;o

    http://ximfine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper.! Miałaś świetny pomysł z wplątaniem w opowiadanie dwóch zespołów - The Wanted i One Direction ; ))) Myślę, że wyjdzie z tego całkiem fajna historia.
    Powodzenia w dalszym pisaniu.! < 3

    http://xxstereoheartsxx.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Alexx.

    OdpowiedzUsuń